BaD |
Wysłany: Czw 14:30, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
Wole mieć dodatkową kondycje od dmg, dlatego nie ma slash ;>
Gale czastem tżeba użyć, żeby zinterruptować ss, albo coś co bardzo, bardzo nam nie na ręke i nas wyłącza z walki, czasami też pozwala nam kogoś dobić...
Co do deadly rip, to jest 5 many -> kondycja -> 5 many z vim -> zwraca się, a bleeding zostaje ;o |
|
Power Overhelming |
Wysłany: Czw 14:22, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
#1:
Jak jest berserk to i tak jestem za BB + crushing blow lub belly smash, a nie dev + heavy blow, chociaż jakby ritualista juz był i earthbind to dev i heavy lepszy. Reszta normalka.
#2:
Nielubie eviscreta tak bardzo jak wiekszosc axowcow bo wcale taki super nie jest, chodzi mi o to że w porównaniu do battle rage ssie. Eviscrete potrzebuje 7 adrenala, ajak masz battle rage to poza 25% speed bonus to executioner's strike kosztuje 4. Penetrating kosztuje 2/3, a dismember i tak robi deep wound. Jednakże eviscreta sie łatwiej używa bo z BR trzeba brac pod uwage fakt ze jak sie konczy tracisz cala adrenaline .
#3:
troche wiedzy dla monkey'a :
Gash - +10dmg nie +20 jeżeli cel krwawi.
Zamiast sprinta mozna hamstringa dodac bo koles nie ucieknie a jest to dodatkowa kondycja do aktywowania ViM, a co deadly riposte znacznie lepiej wziac zwykłą riposte bo wiecej dmg a i tak sever artery powoduje krwawienie (4 adrenaliny), w dodatku deadly riposte kosztuje mane a riposte tak jak sever artery 4 adrenaliny. W sumie to sprint tez moze byc a gale mozna wyjebac (exhaustion zjebuje dzialanie ViM przy małych ilosciach energi jak u warriora, a można interruptować savagiem).
No i wreszcie gdzie jest galrath slash?? to przeciez cos jak executioners strike u axe warriora i do tego mieczyki sa szybsze wiec adrenal tez sie szybciej laduje. |
|
BaD |
Wysłany: Czw 1:11, 26 Sty 2006 Temat postu: W/E Gale/Shock Warrior |
|
#1 Hammer Build
Dev Hammer
Heavy
Irre. Blow
Sprint
Berserker Stance
Gale/Shock
Healing Signet
Res Signet
Dev - knock + weakness
Heavy - if weakness -> knock +30 dmg
Irre - +20 dmg, if blocked/evaded knock
Sprint - speed boost
Berserker's Stance - do ładowania adrenala
Gale/Shock - gale jeśli chcemy przewracać też z wiekszej odległośći i uciekających, shock jeśli chcemy interruptować knockiem na instancie
#2 Axe Build
Evascirate
Executioners
Penetrating/Axe Rake
Berserker's Stance
Gale/Shock
Sprint
Healing Signet
Res Signet
Eva - deep wound +30 dmg
Executioners - +30 dmg
Penetrating - +25 dmg +ar penetration
Axe rake - cripple
#3 Sword
(Dla tych bardziej ambitnych ;o)
Sever Attery
Gash
Final Thrust
Deadly Riposte/Savage Slash
Sprint
Gale/Shock
"Victory is Mine!"
Res Signet
Sever Attery - bleeding
Gash - if bleeding -> deap wound, +10 dmg
Final - +30dmg jeśli hp poniżej 50% (celu) dmg ten się podwaja
Riposta - blokuje następny atak i daje atakującemu bleedinga, wole riposte od slasha ;o
Savage Slash - interuptuje
"Victory is Mine!" - ładuje nam life i energy za każdą kondycje w blisko nas (u strony przeciwnej)
Atrybuty to już kwestia gusty
Air magic minimum 6 |
|